Thailand och sexindustrin.

Jag kan förstå att Thailand är väldigt lockande. God mat, schyssta stränder och en helt annan kultur.
Men jag förstår inte hur man som barnfamilj kan njuta av detta när man ser, för det måste man ju,
se vad som försigår. När man ser europeiska män går tillsammans med barn.
Inte är det för att de är snälla och skall ge dem ett mål mat.
Hur tänker man som förälder när man ser detta, vad skulle jag gjort ifall det var mitt barn.
Hur förklarar man för sina egna barn, om dom nu frågar?
Man kanske går omkring med skygglappar, men någonstans måste väl verkligheten sippra in.
Tack Sanna Lundellh för en bra krönika.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/sannalundell/article6683796.ab

Kommentarer
Postat av: Tänkte bara

Det beror nog på var i Thailand man är. Hela Thailand är ju faktiskt inte sexturism även om det förekommer på många turistställen. Det är fruktansvärt att svenska män åker ner och köper sex av både kvinnor och barn. Överhuvudtaget är det hemskt att vi har lagar som tillåter porr. All form av porr borde förbjudas. Tidningar, filmer, prostitution.

GAAAAAAA!!!!!! Jag blir vansinnig när jag tänker på alla dessa kåtbockar!

2010-02-28 @ 23:31:46
URL: http://tnktebara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0